NIO Support is het online supportplatform van NIO. Via NIO Support biedt NIO Communicatie & Internet ondersteuning voor al jouw vragen, bugs en ontwikkelideeën. 

Je kunt inloggen bij NIO Support via de oranje knop rechtsboven in. 

Veelgestelde vragen

NIO Support is het supportplatform voor bestaande klanten van NIO Communicatie & Internet.

Je kunt alleen inloggen als je een account bij NIO Support hebt. Je kunt niet zelf een account aanmaken; dat heeft NIO voor je gedaan. Alle klanten van NIO hebben een mail gehad om hun account bij NIO Support te activeren.

Heb je nog geen account? Dan kun je een account aanvragen via het formulier onderaan deze pagina.

Heb je een geactiveerd account bij NIO Support, maar werkt jouw wachtwoord niet meer? Of ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan tijdens het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een mailtje om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Klik rechtsboven in dit scherm op INLOGGEN en log in bij NIO Support. Vervolgens kies je voor BUG MELDEN en dien je jouw aanvraag aan.

Klik rechtsboven in op INLOGGEN en log in bij NIO Support. Vervolgens kies je voor NIEUWE FUNCTIE OF VERBETERING AANVRAGEN en dien je jouw aanvraag aan.

NIO blijft natuurlijk ook per mail en telefonisch bereikbaar. Aanvragen moeten echter wel altijd via NIO Support bij ons gemeld worden. Zo kunnen we overzichtelijk en snel voor je aan de slag!

Heb je een andere vraag?

Heb je al een account bij NIO Support? Dan kun je jouw vraag aan ons stellen via NIO Support. Log hiervoor in en vul het aanvraagformulier (type ‘Vraag’) in. Zodra jouw aanvraag voor ondersteuning bij ons binnenkomt, gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag.

Nog geen support account?

Stuur ons dan een bericht via onderstaand contactformulier. We maken er dan snel een account voor NIO Support voor je aan, zodat je onze digitale helpdesk kunt gebruiken.

In het kader van de AVG willen we je melden dat wij de gegevens die je invult in het contactformulier enkel gebruiken om contact met je op te nemen. Je gegevens worden niet opgeslagen en alleen per e-mail naar de verantwoordelijke binnen NIO verstuurd.

Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Privacybeleid en Gebruiksvoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Als je problemen hebt met bijvoorbeeld je webshop, portaal of applicatie, dan kan dat komen door een storing. Kijk hieronder welke storingen er bij ons bekend zijn.

Geen storing? Maar toch problemen? Log dan in bij NIO Support en maak hier melding van.